Menu
EUR

Klantenservice

Vind het antwoord op je vraag eenvoudig en snel op onze klantenservice-pagina.
Telefoon
+31 (0)497 518 585
Live chat
Ma / vr: 09.00 - 17.00

Heb je nog vragen over onze producten of wil je graag advies? Neem dan vrijblijvend contact op met onze klantenservice. Wij staan je graag te woord! Je kunt ons op werkdagen van 09.00 uur tot 17.00 uur telefonisch bereiken of laat een bericht achter via onderstaand contactformulier.

Via telefoon
Bel ons op nummer +31 (0)497-518 585

Via Whatsapp (alleen voor Whatsapp berichten)
Voeg +31 (0)6-458 997 26 toe en stel je vraag

Via chat
Je kunt ook met ons chatten via de knop rechtsonder in het scherm

Neem contact op

Contactgegevens

+31 (0)497 518 585
+31 (0)6 4589 9726 (alleen voor Whatsapp)
Van den Boomen badkamers Kerver 8
5521 DB Eersel

Veelgestelde vragen

BESTELLEN
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heb je ons assortiment bekeken en een keuze gemaakt? Dan plaats je jouw bestelling makkelijk en snel in enkele stappen. We nemen ze hieronder even met je door.

Stap 1
Op de productpagina bestel je eenvoudig een artikel door te klikken op de knop 'In winkelwagen'. Zorg er wel voor dat je vooraf (indien nodig) de juiste hoeveelheid artikelen, eventuele gewenste afmeting en kleur hebt geselecteerd. Omdat we graag met je meedenken vind je op dezelfde pagina onder het kopje 'Gerelateerde artikelen' enkele suggesties die je bestelling compleet kunnen maken.

Stap 2
Een overzicht van je bestelling krijg je door te klikken op het winkelwagen-icoontje rechts bovenaan de pagina. Je kunt hier kijken of je bestelling compleet is, nog wijzigingen in het aantal gewenste artikelen aanbrengen of artikelen verwijderen. Is je bestelling nog niet compleet en wil je meer artikelen toevoegen, dan is dat geen probleem. De geselecteerde producten blijven namelijk gewoon voor je gereserveerd in de winkelwagen.

Stap 3
Is de bestelling wel compleet? Dan kun je deze afronden door te klikken op de knop 'Doorgaan naar afrekenen'. Vul hier de persoons- en adresgegevens in die nodig zijn voor de verzending. Velden die gemarkeerd zijn met een sterretje (*) zijn verplichte velden. Alle overige velden zijn optioneel. Als laatste kun je hier tevens aangeven of de bestelling geleverd dient te worden op het opgegeven adres of op een alternatief adres doorgeven.

Stap 4 
Hier selecteer je de gewenste verzend- en betaalmethode. Er volgt daarna een overzicht waarin de bestelling gecontroleerd kan worden. Is alles juist ingevuld dan klik je na het accepteren van de algemene voorwaarden op de knop 'Kopen'. Je wordt nu doorgestuurd naar de betaalprovider waar de betaling afgerond kan worden. Via mail ontvang je direct een orderbevestiging waarin alle gegevens van jouw bestelling terug zijn te vinden. Jij bent nu klaar en wij gaan ervoor zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk geleverd wordt.

Order wijzigen of annuleren

Ben je net iets te snel geweest met bestellen en wil je nog wat aan je order wijzigen, toevoegen of annuleren? Neem dan direct even contact met ons op via [email protected] of door te bellen naar 0497-518585. Dan gaan we kijken wat we voor je kunnen betekenen. Mocht je order nog niet verwerkt zijn, dan kunnen we vaak nog allerlei wijzigingen doorvoeren. Is je bestelling door ons niet meer terug te draaien dan komen de retourkosten voor rekening van de klant. Daar wordt natuurlijk niemand blij van. Sein ons dus zo snel mogelijk in!

Offerte aanvragen

Mis je iets in onze shop? Weet dan dat wij vrijwel alle producten van alle gerenommeerde sanitairmerken kunnen leveren. Dus aarzel niet en laat het ons weten. Wij maken met veel plezier een offerte op maat voor je!

BETALEN
Betaalmethoden

Bij Van den Boomen badkamers betaal je zoals jij wilt. Welke methode je ook kiest, je betaalt altijd veilig! Al onze betalingen lopen namelijk via de beveiligde omgeving van onze betaalpovider Mollie. Hieronder hebben we alle informatie over de verschillende betaalmethodes voor je op een rijtje gezet:

iDEAL
IDEAL is een betrouwbare en makkelijke online betaalmethode waarmee je binnen de vertrouwde, beveiligde omgeving van je eigen bank kunt afrekenen. Bovendien is de betaling direct bij ons zichtbaar waardoor we je bestelling direct in behandeling kunnen nemen. Uiteraard nemen wij de betaalkosten voor onze rekening.

Creditcard
Betalen via creditcard is erg makkelijk. Wij accepteren betalingen via Mastercard en Visa. Het enige dat je hoeft te doen is je kaartgegevens in te vullen en de betaling te autoriseren. Net als al onze betaalmethodes lopen ook de betalingen met creditcard via de beveiligde omgeving van onze betaalprovider Mollie. Bovendien is betalen met creditcard bij ons GRATIS.

PayPal
PayPal is een snelle, betrouwbare en veilige manier om online te betalen. Bij Van den Boomen badkamers betaal je direct GRATIS via de vertrouwde omgeving van je eigen PayPal account.

Bankoverschrijving
U kunt er voor kiezen om het aankoopbedrag van uw bestelling over te maken door middel van een bancaire overboeking. Na selectie van de betaalmethode ontvangt u de betaalgegevens direct op uw scherm of via mail. U heeft ook de mogelijkheid om een QR-code te generen waarmee de betaling direct via een bank app kan worden voldaan.

VERZENDEN
Verzendkosten

Nederland
Alle bestellingen boven € 50,- leveren wij GRATIS bij je thuis. Voor bestellingen onder € 50,- vragen wij een bezorgvergoeding van € 5,60.

België
Alle bestellingen boven € 75,- leveren wij GRATIS bij je thuis. Voor bestellingen onder € 75,- vragen wij een bezorgvergoeding van € 8,50.

Bezorgen

Wanneer je ervoor kiest om je bestelling thuis te laten bezorgen, koppelen we deze afhankelijk van het type product aan de meest geschikte vervoerder. Je ontvangt daarna een mail met daarin de Track & Trace code met daarin het aflevermoment.

Je pakket wordt door ons afgeleverd tot aan de eerste voordeur. Voor producten die op pallet aangeleverd worden, geldt dat deze zover afgeleverd kunnen worden als de palletwagen kan komen.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Kleine pakketten
Vrijwel alle kleine producten worden verzonden met een reguliere pakketdienst. Na overhandiging van het pakket aan de postbezorger ontvang je via mail een trackingsnummer waarmee je de bestelling kunt volgen. Reguliere pakketten worden van maandag t/m zaterdag door DHL geleverd.

Pallets en pakketten met afwijkende maten of gewicht
Grote of zware producten worden verzonden door een gespecialiseerd koeriersbedrijf. De pakketten worden van maandag t/m zaterdag tussen 08:00 tot 21:00 uur geleverd. De dag voor levering ontvang je een track & trace mail waarin binnen een tijdsvenster van 3 uur te zien is, hoe laat je bestelling de volgende dag geleverd wordt. Je pakket wordt door ons tot aan je voordeur afgeleverd. Woon je in een appartement? Dan bezorgen we indien er geen lift aanwezig is tot op de 4e verdieping. Voor producten die op pallet aangeleverd worden, geldt dat deze zover afgeleverd kunnen worden als de palletwagen kan komen. 

Heb je een voorkeur voor een afleverdag? Dat kan! Stuur dan een mail naar [email protected] met daarin vermeldt je ordernummer en voorkeursdag. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling thuisbezorgd wordt op jouw voorkeursmoment.

Let op! Wij verzenden geen deelleveringen. Mocht het zo zijn dat je bestelling producten bevat met verschillende levertijden in je winkelmandje zitten dan wordt de bestelling bezorgd zodra deze compleet is (langste leverdatum).

Wat gebeurt er als ik niet thuis bent tijdens de bezorgpoging?

Een pakketzending wordt de volgende dag nogmaals bij je aangeboden. De bezorger kan er ook voor kiezen om je bestelling bij de buren af te geven. 

Grote en zware producten worden door een extern gespecialiseerd koeriersbedrijf verzonden. Indien er op het moment van bezorging niemand aanwezig is en er dient een tweede bezorgpoging gedaan te worden, dan zijn wij helaas genoodzaakt de bezorgkosten voor deze tweede poging in rekening te brengen.

Levertijden

De meeste producten worden door ons binnen 5 - 10 werkdagen bezorgd. De exacte levertijd vind je terug op de productenpagina. Mocht het zo zijn dat er producten met verschillende levertijden in je winkelmandje zitten dan wordt de bestelling bezorgd zodra deze compleet is (langste leverdatum).

Heb je een voorkeur voor een afleverdag? Dat kan! Stuur dan een mail naar [email protected] met daarin vermeldt je ordernummer en voorkeursdag. Wij zorgen er dan voor dat je bestelling thuisbezorgd wordt op jouw voorkeursmoment.

Afhalen

Wanneer je een bestelling bij ons plaatst heb je ook de keuze om deze af te halen in onze showroom in Eersel. Kies bij de verzendmethode ‘Afhalen in showroom’ en wij zorgen dat je bestelling voor je klaarligt.

Adres showroom
Kerver 8
5521 DB Eersel


RETOURNEREN
Hoe kan ik retourneren?

Natuurlijk hopen we dat jij net zo blij wordt van onze producten als dat wij zijn. Toch kan het zijn dat een gekocht product niet aan jouw verwachtingen voldoet. Geen probleem! Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder opgaaf van reden retourneren. Voorwaarden is wel dat de producten in originele staat (onbeschadigd) en verpakking geretourneerd worden. Is dit niet het geval, dan hebben wij het recht om het geretourneerde artikel niet te accepteren. Dus haal de producten voorzichtig uit de verpakking om te beoordelen of ze aan je verwachtingen voldoen.

Om het je makkelijk te maken hebben we een handige retourservice voor je ingeregeld. Volg voor een goede verwerking de volgende stappen:

  • Verpak je bestelling met alle toebehoren in de originele verpakking.

  • Voeg je gegevens aan het retourpakket toe zodat wij je retour snel en foutloos kunnen verwerken. Dit kan eenvoudig door het meesturen van de bijbehorende pakbon of orderbevestiging.

  • Heb je de bestelling als gast geplaatst? Vul dan het contactformulier in of stuur een mail naar [email protected] en geef hier het artikelnummer en ordernummer van het te retourneren item aan.

  • Indien je een account hebt aangemaakt kun je binnen je account op de pagina ‘Recente orders’ het te retourneren product in de betreffende order aangeven. Wij krijgen hiervan automatisch een notificatie.

  • Afhankelijk van de grote en het gewicht van het pakket, ontvang je van ons via mail een retourlabel voor pakketpost of nemen we contact met je op voor het inplannen van een pick-up afspraak.  

Wil je geen gebruik maken van onze retourservice? Dan kan het product na aanmelding zorgvuldig verpakt teruggestuurd of -gebracht worden naar:

Van den Boomen badkamers
Kerver 8
5521DB Eersel
Retourkosten en terugbetaling

Retourneren is bij ons helemaal gratis. Wel ben je als klant zelf verantwoordelijk voor het retourpakket. Na ontvangst en beoordeling van de retour storten wij bij goedkeuring het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op je rekening.

Uitgesloten van retour

Beschadigde, gebruikte of incomplete producten kunnen wij niet als retour accepteren. Ook maatwerkproducten kunnen niet geretourneerd worden.

GARANTIE
Schade of klacht

Je hebt een artikel ontvangen dat defect of beschadigd is. Het komt gelukkig bijna niet voor maar als dit gebeurt is het uiteraard erg vervelend. Natuurlijk gaan we dit voor je oplossen!

Wat vragen wij van jou?
Controleer je bestelling bij levering. Mocht er iets niet in orde zijn dan vragen wij je het defect of de schade binnen 48 uur te melden. Dit kan door een mail te sturen naar [email protected]. In deze mail vermeldt je het ordernummer van je bestelling en omschrijf je de klacht. Wij adviseren je om foto’s van het betreffende product toe te voegen zodat we sneller tot een oplossing kunnen komen. Na ontvangst van je mail wordt de klacht (op werkdagen) binnen 24 uur door ons in behandeling genomen.

Problemen die ontstaan zijn door onjuist gebruik komen niet in aanmerking voor garantie.

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €50,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »